جستجو
جستجو

ایران در میان برترین­ها

آنچه در این مطلب میخوانید

ایران در میان۵ مقصد برتر برای دوستداران چای

سفرهای آشپزی همیشه بسیار محبوب بوده اند. با این حال برخی از مسافران طعم خاصی دارند و تعطیلات خود را فقط برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد نوشیدنی مورد علاقه خود برنامه ریزی می کنند.  مزارع قهوه و چای و نوشیدنی­های دیگر همه آنها مقاصد فوق العاده جذابی هستند. چای یکی از نوشیدنی های گرم است که احتمالاً بیشترین علاقه مندان را در سراسر جهان دارد.

سایت tourism-review  در بخشای Review 5  ایران را به عنوان سومین مقصد در پنج مقصد برتر چای را برای هر دوستدار چای دوست معرفی کرده است.

هند

نوشیدن چای در سرزمین ادویه جات خارق العاده است زیرا عطر و طعم معجون با رایحه های اطراف ترکیب می شود ، که با رنگ ها و صداهایی که هر شهر هند را پوشانده همراه است.دارجیلینگ ، استراحتگاه تعطیلات سابق برای مهاجران انگلیسی ساکن کلکته ، مقصد ایده آل هند برای دوستداران چای است.

چای دارجیلینگ یکی از بهترین چای های سیاه در جهان است کمتر رویایی می تواند بهتر از گشت و گذار در مزارع چای در یک روز ابری باشد ، قبل از اینکه یکی یکی از چایخانه هایی که در سطح شهر پراکنده شده اند بازدید کنید تا نوشیدنی های بی شماری را بچشید تا زمانی که زبان شما قادر به تشخیص اینکه کدام یک از بهترین ها است.

ترکیه

اگر شما به ترکیه سفر می کنید ، باید چای محلی را بچشید. به زبان ساده ، ترک ها چای را دوست دارند: این نوشیدنی اصلی آنها است و آنها هرگز فرصتی را برای دعوت غریبه ها به یک فنجان قرمز گرم را از دست نمی دهند. از سالهای امپراتوری عثمانی ، ترکها در جستجوی مکان ایده آل برای کشت مزارع خود بودند ، هرچند که در دهه ۳۰ قرن گذشته کشف کردند که ریزه ، یک شهر کوچک در جنوب شرقی ترکیه و بخشی از دریای سیاه منطقه ، شامل شرایط آب و هوایی ایده آل است.

از آن زمان ، چای به طور کامل در ترکیه پخش شده است. مقصد کمی بهتر از این است که طبیعت ، تاریخ و غذاهای ترکی در این فنجان کوچک چای که در هر مکان از Rize سرو می شود ، دور هم جمع شوند. سفرهای کوهستانی ، غوطه ور شدن در دریای سیاه ، بازدید از مزارع چای … اگر شما یک عاشق چای واقعی هستید ، به نظر نمی رسد که لازم باشد زیاد درباره سفر به ترکیه فکر کنید.

ایران

بزرگترین تولید کننده چای سیاه روی کره زمین نیز یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است. این مقصد عالی ترکیبی از مقادیر خاصی از ماجراجویی و آرامشی آشکار است که اولین جرعه یک فنجان چای تازه آماده به همراه می آورد.

شاید تصور شود که ایران به شدت خطرناک است ، اما واقعیت این است که ایرانیان مردمانی بسیار دوستانه و مهمان نواز هستند. این کشور حتی برای دریانوردان ، به ویژه در منطقه شمالی آن ، خطر خاصی ندارد و در واقع به لطف ۳۰۰۰۰ هکتار که در مناطق شمالی آن یافت می شود ، مقصدی عالی برای دوستداران چای است. ایران همچنین دارای موزه ملی چای در لاهیجان است که توسط مزارع زیبا احاطه شده است.

پرتغال

از زمان رسمی شدن همه گیری ، سفر هوایی به هند کار ساده ای نیست. با این حال ، بردن هواپیما به پرتغال برای بازدید از سائو میگوئل در جزایر آزور نیز گزینه بسیار خوبی برای علاقه مندان به چای است.

پرتغال مقصدی عالی ، ایمن ، ساکت ، مقرون به صرفه و نزدیک است. این کشور همچنین دارای بهترین مزارع چای در اروپا است که می توان از آنها بازدید و لذت برد.

اندازه کوچک این جزیره به شما امکان می دهد در جایی که بیشترین احساس آرامش را دارید ، بمانید و وسیله نقلیه ای را که می توانید جاده های پر پیچ و خم و مزارع چای خود را طی کنید ، اجاره کنید.

رنگ سبز چشمگیر این جزیره با گیاهان چای ترکیب می شود و پایین می رود تا جایی که در سواحل ماسه سیاه ایجاد شده در اثر فوران های آتشفشانی که مجمع الجزایر آزور را شکل داده ، محو می شود. این البته مقصدی عالی برای دوستداران عکاسی … و دوستداران چای است.

ویتنام

اگر ما در ترکیه چای قرمز و در ایران و هند چای سیاه پیدا کردیم ، هیچ مقصدی بهتر از ویتنام برای امتحان چای سبز معروف در جهان وجود ندارد.

در Thái Nguyên ، معروف به شهر چای در ویتنام ، هشتاد کیلومتری شمال هانوی ، مسافران یک بهشت چای را پیدا می کنند ، جایی که به نظر می رسد این شهر به لطف این نوشیدنی زنده می شود.

سبز روشن برگ های چای کل شهر را احاطه کرده و حتی پیاده روها را نیز تصاحب می کند ، هرچند فقط وقتی خشک شده و آماده افزودن به آب جوش باشد. می توان برای بازدید از مزارع بی پایان و بازدید دقیق چگونگی تهیه چای در یک کارخانه سنتی برنامه ریزی بازدید کرد و البته مزه این گیاه خوشمزه آگاهی بیشتری کسب کند.

تبلیغات :

جاذبه های گردشگری

عجیب ترین رستوران های جهان

کجا غذا میخورید؟ بعضی از رستوران ها ایده طراحی چینش میزها به شکل منحصر به فرد و خاص را وارد سطح جدیدی از ارائه خدمات

ادامه مطلب
راهنمای سفر

راهنمایان گردشگری

اگر به سفر کردن و ماجراجویی علاقه‌ مندید و دوست دارید تا در حین سفر درآمد نیز کسب کنید، تورلیدری یک شغل مناسب برای شماست.

ادامه مطلب
ایران گردی

ایران در میان برترین­ها

ایران در میان۵ مقصد برتر برای دوستداران چای سفرهای آشپزی همیشه بسیار محبوب بوده اند. با این حال برخی از مسافران طعم خاصی دارند و تعطیلات

ادامه مطلب

جدید ترین نوشته ها

تبلیغات :