جستجو
جستجو

ترفندهایی برای کم کردن هزینه سفر:

آنچه در این مطلب میخوانید

این قسمت:  کم کردن هزینه اقامت

بخش زیادی از هزینه سفر مربوط به هزینه اقامت است.  آیا زمان سفر تنها راه اقامت در یک شهر جدید، داشتن دوست و آشنا یا مراجعه به هتل هست؟ خیر! ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید کدام یک بهترین سایتی است که به شما کمک میکنند تا اقامت­های متفاوت و ارزانتر را تجربه کنید .

  1. Airbnb   

از سال ۲۰۰۹  به بعد که ایده airbed and breakfast از حالت یک استارتاپ ساده تبدیل به یک بیزینس  10 میلیارد دلاری به نام Airbnb شد، شکل اقامت در زمان سفر نیز تغییر کرد. در حال حاضر شما می توانید از میان دو میلیون خانه در ۳۴٫۰۰۰ شهر از ۹۰ کشور، یکی را برای اقامت خود برگزینید!

Airbnb برای هر رزرو از میزبان ها ۳% و از میهمان ها بین ۶ تا ۱۲% کمیسیون می گیرد. شما در این وبسایت، گزینه های متنوعی در اختیار دارید. از یک اتاق مشترک بگیرید تا یک خانه کامل، می توانید استخر یا ماشین لباسشویی و هر چه که فکر می کنید داشته باشید. همچنین می توانید عکس های خانه، میهمان/میزبان و نقشه را مشاهده کنید.

پروسه رزرو کردن بسیار ساده است، فقط کافیست که یک پروفایل بسازید و یا از اکانت سایر شبکه های اجتماعی خودتان مثل فیس بوک یا جیمیل استفاده کنید. به صورت مستقیم می توانید با میزبان ها در ارتباط باشید و به صورت آنی اقامتگاه خود را رزرو کنید یا حتی درخواست خودتان را برای رزرو در روزهای بعد ثبت کنید. میزبان ها باید تقویمی از روزهایی که می توانند خانه خود را اجاره دهند، ارائه کنند. (که اکثر این تقویم ها به روز می باشند) به همراه مشخصات و تصویر هر کدام از محل های اقامت  لوازمی که می تونید داشته باشید مثل حوله، سشوار و … هم مشخص شده است. مانند همه موارد در دنیای مجازی ممکن است واقعیت با عکس ها و توضیحات متفاوت باشد. اما شما می توانید با کمک گرفتن از نظرات (Review) دیگر اعضا، انتخاب بهتری داشته باشید.

اما متاسفانه این سایت برای ایرانیان بسته شده است و خدمتی ارائه نمی­دهد اما میتوانید از سایت دیگری استفاده کنید .

ویژگی ها:

  • بیمه نامه تضمین میزبان ۱ میلیون دلاری را ارائه می دهد.
  • بدون ایجاد هزینه برای ایجاد لیست اجاره
  • هزینه خدمات میزبان برای هر رزرو ۳-۱۵٪ است (بسته به موقعیت مکانی شما).
  •  VRBO

قبلاً به عنوان VRBO (اجاره تعطیلات توسط مالک) شناخته می شد ، اخیراً با سایت HomeAway  ادغام شد و مجدداً تحت عنوان Vrbo راه اندازی شد. Vrbo بخشی از گروه Expedia است و در تهیه اجاره تعطیلات در ایالات متحده تخصص دارد. همچنین یکی از محبوب ترین سایت های لیست اجاره تعطیلات در جهان است که میتواند هزینه اقامت شما را کمتر کند.

اگر یک میزبان گزینه پرداخت به ازای هر رزرو را انتخاب کند ، ۵ درصد کارمزد با ۳ درصد شارژ کارت اعتباری برای هر رزرو پرداخت می کند.

ویژگی ها:

  • فقط آپارتمان ها و خانه های خصوصی  را تحت پوشش دارد.
  • میزبان ها می توانند بین اشتراک سالانه یا گزینه پرداخت به ازای رزرو یکی را انتخاب کنند.
  • خانواده ها و مسافران را به مقصد ایالات متحده جذب می کند.
  • مهمانان باید هزینه خدمات حداکثر ۱۲ درصد را برای هر رزرو یا گاهی بیشتر بپردازند. هزینه های اضافی مانند هزینه حیوان خانگی ، هزینه تمیز کردن یا سایر هزینه ها می تواند وجود داشته باشد.
  • Booking.com

Booking.com  دارای بیش از ۲۷ میلیون املاک ذکر شده در سیستم عامل با بیش از ۱.۵ میلیون شب رزرو روزانه است. این سایت در درجه اول به دلیل ذکر اتاقهای هتل و نه اجاره تعطیلات شناخته شده است. با این حال ، در سال های اخیر تعداد خانه­های اجاره­ای ذکر شده در Booking.com به طور قابل توجهی رشد کرده است و شما میتوانید علاوه بر هتل خانه مناسب را انتخاب کنید.

  Booking.com  سیستم پرداخت خاص خود را ندارد. در عوض ، به میزبانان این امکان را می دهد تا گزینه های پرداختی را که ترجیح می دهند انتخاب کنند. در نتیجه ، Booking.com  بابت هر رزرو ، ۱۵٪ کارمزد میزبان دریافت می کند. هزینه ها با برداشت مستقیم از حساب شما کسر می شود.

اگر میهمان در رزرو انصراف دهد ، Booking.com  هزینه ای را از شما دریافت نمی کند. با این حال ، یک مهمان می تواند از هتل یا ملک دیگری که رزرو کرده است ، قبض دریافت کند. اگر نیاز به لغو رزرو در Booking.com هستید ، مستقیماً با هتل یا ملک تماس بگیرید تا درباره وضعیت خود صحبت کنید.

ویژگی ها:

  • می توانید ملک خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کنید.
  • میزبانان برای هر رزرو ۱۵٪ هزینه خدمات پرداخت می کنند.
  • هنگام رزرو ، مهمانان مجبور نیستند کمیسیون اضافی بپردازند.
  • TripAdvisor

TripAdvisor  در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت ها برای اجاره تعطیلات است. در نتیجه ، از مارک تجاری عالی برخوردار است و آن را به مکانی ایده آل برای لیست اجاره های خود تبدیل می کند.

TripAdvisor همچنین یک وب سایت مقایسه معروف است. این هتل بیش از ۸۵۹ میلیون بررسی در مورد هتل ها ، رستوران ها ، اجاره های تعطیلات و جاذبه های گردشگری دارد. این سایت همچنین میزبان بهترین سایت های اجاره تعطیلات برای صاحبان خانه از جمله FlipKey ، VacationHomeRentals و HouseTrip است.

TripAdvisor برای هر رزرو ۳٪ کارمزد می گیرد. هنگامی که ملک خود را در TripAdvisor لیست کردید ، به طور خودکار در FlipKey نیز نمایش داده می شود. این به معنای دید بیشتر و قرار گرفتن در معرض اجاره تعطیلات است.

ویژگی ها:

  • میزبان ها می توانند ملک خود را به صورت رایگان ثبت کنند.
  • نرخ کمیسیون کم
  • نظرات بسیاری در مورد جاذبه های محلی ، رستوران ها ، کافه ها ، هتل ها و اجاره های کوتاه مدت جمع آوری شده در طول سال ها.
  • هزینه مهمان از ۸٪ تا ۱۶٪ است ، اما گاهی اوقات می تواند کمتر باشد. این هزینه به طور خودکار به فاکتور مهمان اضافه می شود.
  • Expedia

Expedia یکی از بزرگترین بسترهای خرید آنلاین سفر است که گزینه های امن رزرو برای اقامت ، بلیط هواپیما ، اجاره اتومبیل ، کشتی های تفریحی و بسته های تعطیلات را ارائه می دهد.

این سابت انواع مختلفی از محل اقامت را علاوه بر اجاره های تعطیلات مانند هتل ها ، ویلا ها ، متل ها ، مهمانخانه ها و غیره ارائه می دهد. کاربرانی که به دنبال اجاره های تعطیلات هستند می توانند نتایج جستجوی خود را براساس عملکرد “مرتب سازی بر اساس” فیلتر کنند.

ویژگی ها:

  • ثبت ملک در Expedia رایگان است. با این وجود ، کمیسیون بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است. شما به عنوان میزبان ، مبلغ دقیق پورسانت پرداختی به Expedia را در قرارداد نهایی خود خواهید یافت.
  • Expedia  یک OTA معتبر و مشهور در جهان است که سالانه میلیون ها بازدید کننده به خود جذب می کند.
  • مهمانان از Expedia برای برنامه ریزی سفرهای خود از ابتدا تا انتها استفاده می کنند. آنها هنگام خرید بلیط هواپیما و کرایه اتومبیل احتمالاً ملک اجاره ای را رزرو می کنند
  • HomeToGo

HomeToGo  یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوی اجاره تعطیلات در سیستم عامل های مختلف مانند Airbnb ، Vrbo و Booking.com است. با تایپ مقصد و بودجه خود ، HomeToGo  صدها لیست موجود را ارائه می دهد که می توانید روی آنها کلیک کرده و مرور کنید. پس از کلیک بر روی لیست ، به صفحه اصلی لیست در وب سایت منبع هدایت می شوید.

مزیت HomeToGo برای میهمانان این است که شما می توانید به سرعت لیست های مختلف چندین سیستم عامل کوتاه مدت را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برای میزبان ها ، در دسترس قرار دادن لیست های خود در بستر HomeToGo ، قابلیت مشاهده و رزرو آنها را افزایش می دهد.

ویژگی ها:

  • انواع گزینه ها را در سیستم عامل های کوتاه مدت اجاره ارائه می دهد.
  • راهی سریع و راحت برای یافتن ملک ایده آل برای اجاره تعطیلات است.
  • بابت رزروهای انجام شده در سیستم عامل ، از میزبان هزینه می گیرد. مبلغ هزینه بستگی به سایت اصلی که رزرو در آن انجام شده و برنامه اشتراک شما در سایت است.
  • Tripping

مانند HomeToGo ،Tripping نیز یک موتور جستجو است که لیست های مربوط به سیستم عامل های مختلف رزرو را جمع می کند ، به کاربران اجازه می دهد پیشنهادات چندین OTA را به طور همزمان مرور کنند. Tripping نقشه ای را ارائه می دهد که در کنار لیست ها در صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود. علاوه بر ویژگی های اجاره ای برای تعطیلات ، هتل ها و خوابگاه ها را نیز نشان می دهد ، بنابراین کاربران می توانند گزینه های جستجوی خود را با استفاده از فیلتر “انواع اقامت” فیلتر کنند. مانند HomeToGo ، یکی از بزرگترین مزایای Tripping دامنه وسیعی از خصوصیاتی است که برای کاربران به نمایش می گذارد. برای مهمانانی که گزینه های متنوعی را ارائه می دهد و برای میزبان ها ، باعث افزایش دید شما می شود.

ویژگی ها:

  • شرکای دارای OTA برتر ؛
  • روشی سریع و راحت برای مقایسه خصوصیات در لیست ها ارائه می دهد.
  • هزینه ای که میزبان یا مهمان باید به Tripping بپردازند وجود ندارد – استفاده از سیستم عامل رایگان است.
  • Homestay

Homestay.com  اجاره تعطیلات و اجاره اتاق های خصوصی را در بیش از ۱۶۰ کشور جهان ارائه می دهد. با بیش از ۵۵۰۰۰ اتاق موجود ،Homestay.com از سال ۲۰۱۳ به بیش از ۲۰۰۰۰۰ مهمان خدمات داده است.

تفاوت اصلی در مقایسه با سایر وب سایت های اجاره تعطیلات این است که یک مهمان می تواند در محل میزبان بماند و هیچ پولی دریافت نکند. به عنوان مثال ، یک مهمان و میزبان می توانند خانه های خود را مبادله کنند یا یک میزبان بعداً می تواند در مکان یک مهمان بماند. اقامت را می توان به صورت مبادله ای نیز تهیه کرد (به عنوان مثال در ازای خانه داری یا کار در ملک میزبان).

میزبانان برای هر رزرو باید ۳٪ هزینه خدمات پرداخت کنند. اگر یک میزبان خدمات اضافی مانند لباسشویی یا نظافت را ارائه می دهد ، باید قبل از تصمیم به رزرو با میهمانان در مورد قیمت آنها صحبت کند.

ویژگی ها:

  • متخصص در اتاق های خصوصی / محل اقامت مسافران انفرادی.
  • میزبان ها می توانند قیمت گذاری را مستقیماً با مهمان ها انجام دهند.
  • میهمانان می توانند به صورت رایگان یا در ازای خانه داری یا کار در ملک میزبان ، در اتاق حضور و اقامت شرکت کنند.
  1. atraveo

 atraveo یکی از بزرگترین سایتهای اجاره تعطیلات است و گزینه های اقامتی زیادی را در سراسر اروپا ارائه می دهد. این سایت در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰۰۰ لیست اجاره خانه تعطیلات دارد.

میزبانان بابت رزروهای تأیید شده ۱۵٪ هزینه خدمات (به علاوه مالیات بر ارزش افزوده در صورت وجود) دریافت می کنند. برای ذکر یک ملک هزینه ای پرداخت نمی شود.

ویژگی ها:

  • میزبان ها می توانند خصوصیات خود را به صورت رایگان ثبت کنند.
  • هنگامی که ملک شما در atraveo قرار گرفت ، ملک شما در بیش از ۱۰۰۰ وب سایت وابسته در سراسر اروپا تبلیغ می شود.
  • atraveo به عنوان واسطه ای برای اقامت در تعطیلات و خدمات توریستی فعالیت می کند. این پلت فرم برای معاملات تجاری هزینه خدمات دریافت می کند. قبلاً در قیمت ملک گنجانده شده است.
  • OneFineStay

OneFineStay  یک سایت اجاره ای برای تعطیلات است که توسط هتل های زنجیره ای Accor پشتیبانی می شود. در حال حاضر این سایت بیش از ۵۰۰۰ لیست اجاره تعطیلات سطح بالا را در مکان های معروف مانند لندن ، شهر نیویورک ، رم ، پاریس ، لس آنجلس ، سانفرانسیسکو و … ارائه می دهد.

برای لیست کردن یک ویژگی در OneFineStay ، یک میزبان باید یک برنامه ارسال کند. تیم OneFineStay آن را بررسی می کند و تصمیم می گیرد که آیا این ویژگی مطابقت دارد یا خیر. اگر اینگونه باشد ، OneFineStay یک راه حل کامل برای مدیریت املاک ارائه می دهد.

OneFineStay  با استفاده از یک مدل تقسیم درآمد کار می کند. درآمد میزبانی به فاکتورهای زیادی از جمله اندازه ، طرح و موقعیت ملک بستگی دارد. OneFineStay علاوه بر مدیریت دارایی شما ، آن را از طریق شبکه سایت های اجاره تعطیلات و کانال های بازاریابی تبلیغ می کند. به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان بیشتری از مسافران را که در جستجوی اقامت در مجلل هستند ، گسترش دهید.

ویژگی ها:

  • تخصص در اقامتگاه لوکس؛
  • مدیریت کامل خدمات برای صاحبان املاک.
  • هزینه ها به اندازه ملک ، طرح ، موقعیت مکانی و تعداد روزهایی که یک میزبان می خواهد محل اقامت خود را اجاره کند بستگی دارد.
  • هنگام رزرو مهمان هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت نمی کند.

*  Interhome

Interhome  از سال ۱۹۶۵ اجاره تعطیلات را ارائه می دهد و این یکی از قدیمی ترین وب سایت های اجاره تعطیلات است. در حال حاضر ۹۵۰۰۰ خانه تعطیلات و اجاره آپارتمان در ۳۱ کشور را ارائه می دهد. هزینه ها به کشور ، منطقه و نوع خدمات ارائه شده توسط تیم Interhome بستگی دارد. میزبانان می توانند مدیران خصوصی حرفه ای را استخدام کنند.

ویژگیها:

  • خدمات شخصی در محل اقامت برای مهمانان از دفاتر محلی اینترهوم.
  • مدیریت املاک کامل برای میزبانان ؛
  • بدون هزینه رزرو برای میهمانان.
  • ۹flats

۹flats در سال ۲۰۱۱ در هامبورگ آلمان راه اندازی شد و یک سایت اجاره ای محبوب در تعطیلات است که در ۱۰۴ کشور جهان میزبان و مهمان را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی ها:

  • شما می توانید یک ملک را به صورت رایگان ثبت کنید.
  • مکانهای غیرمعمول مانند خانه های درختان ، قلعه ها و قایق ها را نیز می توان پیداکرد.
  • میزبانان باید ۱۲ درصد هزینه لیست های رزرو فوری و ۱۵ درصد هزینه لیست های رزرو غیر فوری را پرداخت کنند.
  • بدون هزینه رزرو برای میهمانان
0 0 رای
امتیاز مقاله
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاهات

تبلیغات :

جاذبه های گردشگری

عجیب ترین رستوران های جهان

کجا غذا میخورید؟ بعضی از رستوران ها ایده طراحی چینش میزها به شکل منحصر به فرد و خاص را وارد سطح جدیدی از ارائه خدمات

ادامه مطلب
راهنمای سفر

راهنمایان گردشگری

اگر به سفر کردن و ماجراجویی علاقه‌ مندید و دوست دارید تا در حین سفر درآمد نیز کسب کنید، تورلیدری یک شغل مناسب برای شماست.

ادامه مطلب
ایران گردی

ایران در میان برترین­ها

ایران در میان۵ مقصد برتر برای دوستداران چای سفرهای آشپزی همیشه بسیار محبوب بوده اند. با این حال برخی از مسافران طعم خاصی دارند و تعطیلات

ادامه مطلب

جدید ترین نوشته ها

تبلیغات :